2016年1月23日 星期六

減肥恩物 - Mistine減肥咖啡 + SLIM MATE 減肥熱可可 - 開心飲住瘦

「凍冰冰,想飲熱可可但又怕肥!」這是我肚子裡的那條蟲說出來的!
誰不想食住喎! 可是我天生沒有這種基因!只能靠努力運動及控制食量而kEEP住身型!
可是人總會遇到有魔鬼引誘時候,加上凍冰冰,又心思思想飲杯熱可可
鬼叫我天生係朱古力控咩! 食一粒就會失控,一粒接,不自覺成盒吃清光~
好彩的是我減肥意志堅,甘發達既社會總會找到滿足我飲熱可可又怕肥既願望既!
出場就係佢啦!
Mistine 減肥咖啡同SLIM MATE減肥熱可可
每盒有10包
這是我冬天最愛的飲品! 飲完有飽肚感,所以我通常餐前飲一杯,不自覺就食小左,又可以滿足我的味蕾,這是減肥中的樂趣!
這就是我最愛的熱可可味,YUMMY!
這是Sugar free 的 Coffee Mix, 同樣好味道! 
 齊齊開心飲住瘦啦!
有興趣的sisters,可以以優惠價購買!
《減肥熱可可》《減肥咖啡》
一盒同時滿足妳2個願望
可以飲好好味熱朱古力;
飲完唔會肥仲可以飽肚食少d減肥!
1盒有10包
2款口味 - 熱可可
              - 咖啡

團購價:1盒@HK$50-
              2盒@HK$46-
              6盒以上@HK$40-  

現接收訂購,24-2-2016 截單!thanks!

*歡迎到Sharis.C美妝店內選購或網上訂購*
店舖 : 深水埗西九龍中心5樓5K353
Sharis.C美妝店專頁 : www.facebook.com/sharisc.beautyshop
Instagram: sharisc_beautyshop
歡迎查詢 :
we chat : SharisChui
E-mail : sharischui01@gmail.com

沒有留言:

張貼留言